Saturday, December 03, 2011

Khazanah Minda Politik Melayu

PANAS: KAK JAT SINSING LEGAN…WAN AZIZAH SINSING APA!!?


Serangan bertubi puak-puak haprak keatas Ketua Wanita UMNO, Sharizat Abdul Jalil sedikit pun beliau tidak melatah dan jauh sekali menyembunyikan diri. Wanita yang ala-ala gadis pakistan ini ternyata menerima tohmahan dengan hati terbuka dan menunggu masa sesuai untuk melancarkan serangan balas terhadap mulut-mulut busuk Pakatan Tipu Rakyat.
Nah!!!! Kak Jatt lantang menjawab balik segala fitnah dengan mencabar Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin (MAK LAMPIR TUA GANYUT) supaya tampil mencabar Presiden partinya, Wan Azizah meletakkan jawatan-itu baru jaguh wanita. Segala isu berkaitan dengan National Feedlot Corperation (NFC) tiada kaitan dengannya dan NFC tiada masalah seperti fitnah yang disebarkan lembu-lembu Pakatan Tipu Rakyat.


Semalam Kak Jatt geram sampai sinsing legan baju kurungnya hingga nampak urat-urat dawai besi semasa dalam ucapan dasar Persidangan Wanita UMNO di Perhimpunan Agong UMNO 2011 di PWTC. Andailah lalu Mak Lampir Tua Ganyut semasa ucapannya itu masak asam kena libasan ala-ala kaki lembu Feedlot Bunting. He he he..
Gamat dewan bila Kak Jatt cabar Mak Lampir Tua Ganyut untuk menyuruh Wan Azizah letak jawatan kerana menjatuhkan maruah semua wanita kerana gagal mengawal permasalahan suaminya sebagai Ketua Umum PKR.
“Suruh dia desak Wan Azizah letak jawatan kerana suami beliau, ketua umum yang telah dihukum dan disabit kesalahan oleh pelbagai angkara yang saya tak sanggup cakap dengan mulut saya”.
Ok kita dah tengok Kak Jatt marah sampai menyinsingkan legan baju akibat tuduhan lembu keatasnya yang tiada asas…
Sekarang kita nak tengok Wan Azizah untuk menyinsing apa sahaja untuk mempertahankan suaminya yang bahan chinadoll dan Kunyit Hangit…

Gambar hiasan….hehehehe


0 comments:

 

~~~My Lovely & Beauty Stitch~~~ © 2008. Design By: SkinCorner