Monday, January 24, 2011

Dato Nalla Buktikan Komitmen Bersama BN

MIUP Di Tenang..! Dato Nalla Buktikan Komitmen Bersama BN

Pada proses penamaan calon PRK DUN Tenang semalam, turut kelihatan sekumpulan ahli ahli parti Malaysian Indian United Party [MIUP] hadir memberikan sokongan kepada calon UMNO-BN.

Ini bukanlah kali pertama MIUP melibatkan diri mereka dengan pilihanraya kecil, semenjak dari PRK Permatang Pauh lagi parti yang dipimpin oleh Dato Nallakaruppan ini akan hadir membuktikan komitmen membantu BN mendapat sokongan kaum India...

MIUP juga pernah membantu kempen pilihanraya kecil sebelum ini seperti Hulu Selangor, Bagan Pinang, Bukit Selambau, Bukit Gantang dan hampir setiap kali diadakan PRK, parti ini akan dilihat bersama sama dengan parti komponen BN yang lain.

Dato Nallakaruppan sangat dikenali ramai, apatah lagi sekarang ini beliau kerap muncul didada akhbar Utusan Malaysia sebagai orang yang paling digeruni oleh Anwar Ibrahim kerana semua rahsia Anwar berada dalam genggaman Nalla.

Kemunculan Nalla dalam kempen PRK DUN Tenang dapat membantu calon UMNO-BN meraih sokongan kaum serta pengundi India. Masyarakat India sangat selesa dan yakin dengan penjelasan Dato Nalla dan ini telah terbukti sewaktu beliau berkempen di Hulu Selangor pada pilihanraya kecil sebelum ini.

0 comments:

 

~~~My Lovely & Beauty Stitch~~~ © 2008. Design By: SkinCorner