Sunday, January 23, 2011

BOB LOKMAN AKAN BONGKAR ISU LIWAT ANWAR !!

Kelibat pelakon dan penulis lirik terkenal bergelar Bob Lokman menjadi perhatian semua pihak. Beliau yang kini kelihatan semakin berubah telah menarik minat PAS untuk menggunakan kuasa beliau sebagai ikon PAS bagi memancing undi PAS di PRK DUN Tenang.


PAS juga katanya akan mengadakan Ceramah Politik Murahan parti ini dengan menjemput Bob Lokman. Ini juga bukan sahaja akan meningkatk kelihatan tidak mampu membawa pengaruh Anwar di mana2 Ceramah yang dianjurkan oleh parti ini kerana pengaruh Ketua Pembangkang semakin hilang dek kerana politik liwatnya yang dilihat semakin kotor. Ianya berdasarkan Ceramah PAS pada malam tadi yang terbukti hanya 200 orang yang hadir.

Bob Lokman yang juga bekas juri profesional Raja Lawak musim 4 sebelum ini menjadi perhatian umum apabila dikatakan telah menyertai Solat Hajat PAS di Taman Melawati, Selangor.

Persoalannya, adakah Anwar selesa dengan kaedah ini? Kelihatan PAS seolah2 menghina krelibiliti Anwar Ibrahim yang sewajarnya mampu menguatkan pengaruh pengundi2 di Johor.

0 comments:

 

~~~My Lovely & Beauty Stitch~~~ © 2008. Design By: SkinCorner